نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق صادرات میوه و تره بار

اختصاصی از نیک فایل دانلود تحقیق صادرات میوه و تره بار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق صادرات میوه و تره بار


دانلود تحقیق صادرات میوه و تره بار

توضیحات بیشتر و دانلود فایل *پایین مطلب *, فرمت فایل: Word  قابل ویرایش و آماده پرینت.

تعداد صفحه :10

قابل اطمینان ازجامع و کامل بودن پروژه

قسمتی از محتوای متن ...

 

تولید و تجارت، دو بازوی قوی توسعه پایدار اقتصادی است که با برنامه‌ریزی علمی و جامع و با نگاه به رویکردهای جهانی می‌تواند سرانجامی موفقیت‌آمیز داشته باشد.

مطالعه دقیق روی اقلیم‌ها، شرایط آب و هوایی، خاک، تجهیزات و فناوری موجود و قابل حصول و استعدادهای نیروی انسانی، زمینه‌هایی را در فعالیت‌های اقتصادی پویا و با بازده مناسب پیش رو قرار می‌دهد که می‌تواند برای سال‌ها درآمد ارزی، رشد تولید ملی و اشتغال کافی را تضمین کند.

  بخش کشاورزی بدون توجه به مطالعات لازم در خصوص توانمندی‌ها، استعدادهای بالقوه و بالفعل، روند تقاضای بازارهای جهانی و برنامه‌ریزی مناسب و جامع نمی‌تواند به تولید محصولات قابل رقابت در عرصه بین‌المللی نایل آید و در نهایت ورشکستگی کشاورزان، نابودی این بخش و مهاجرت‌های بی‌رویه به شهرها و اشتغال کاذب را به دنبال خواهد داشت. از این رو مطالعه جامع در این زمینه و تدوین برنامه‌ای همه‌جانبه برای بهره‌گیری از مزیت‌های نسبی موجود و قابل خلق در بخش کشاورزی ضروری است.

    در خصوص مزیت‌های تولید و تجارت محصولات باغی و جالیزی ایران و مشکلات فراروی این بخش، خبرنگار نشریه «بررسی‌های بازرگانی» با آقای دکتر حمید برادران شرکا، رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طلاطبایی گفت‌وگویی دارد که با هم می‌خوانیم.

دانلود تحقیق صادرات میوه و تره بار,فرمت فایل word  شامل 10 صفحه. مناسب جهت انجام تحقیقات، پروژه های کارآموزی دانشجویی  و دانش آموزی

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق صادرات میوه و تره بار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد